اریااریا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

مرداد 94

1394/5/26 16:55
نویسنده : حمید و شادی
613 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا روز مرگیها انقدر ادمو به خودش مشغول می کنه که فرصت سر زدن به دنیای مجازی رو بهمون نمیده بهر حال پریای من که این دو ماه به شدت مشغول کلاس شناست و25 مرداد هم پایان دو ماه اموزششون بود که مامانا رو دعوت کرده بودن و من از اینکه تو این مدت دو ماه پریا انقدر پیشرفت کرده و عرض استخر رو با دو مدل مختلف شنا طی کرد بسیارخ رسند و خوشحال شدم دختر گلم بهت افتخار می کنم در پایان هم به همه بچه ها مدال و تقدیر نامه دادند البته پریا برای ماه شهریور هم اصرار داشت که ادامه بده منم اسمشو نوشتم خلاصه که این ماه هم شنا و زبان رو دنبال می کنه

25 مرداد هم مصادف شده بود با تولد حضرت معصومه روز دختر پریای نازنینم شیرینی زندگی ما روزت مبارک من و بابا عاشقانه دوستت داریم دختر گلم

ضمنا یه تبریک مچدد هم به همسر عزیزم میگم که با تلاش و پشتکاری که داره تو امتحانات فوق لیسانس قبول شده عزیزم با تمام مشغله ای که داری موجب شادیمون شدی موفقیت روز افزونتو از خداوند ارزومندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)