اریااریا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

خاطره زایمان

1391/3/14 18:41
نویسنده : حمید و شادی
382 بازدید
اشتراک گذاری

روز 9 اردیبهشت 91 روزی بود که با نام و یاد خدا و رد شدن از زیر قران با همسرم و دو تا مامانا راهی بیمارستان عرفان شدیم بعد از خداحافظی راهی بلوک زایمان شدم از شب تمام استرسی که داشتم یکباره تبدیل به ارامش شده بود بعد از کارهای و اولیه و وصل سرم دکتر فلاحپور ساعت نه و نیم امد و منو فرستادن اتاق عمل اونجا دکتر بیهوشی ازم پرسید که بیحسی می خوام یا بیهوشی و من از قبل بیهوشی رو انتخاب کرده بودم وقتی چشم باز کردم دو ساعت گذشته بود و من در ریکاوری بودم و اولین حرفی که زدم این بود که بچه ام سالمه؟بعد هم پسرکمو اورد دیدم باورم نمی شد این فسقلی بود که تا دیشب همه جوره منو تو فشار گذاشته بود و دیگه از سنگینی نای تکون خوردن نداشتم و هزار بار همونجا خدا رو شکر کردم پسرم با وزن 3700 و قد 52 و دور سر 36 در ساعت 10 بدنیا امد

عزیزم ورودت به این دنیا مبارک امیدوارم لایق مادری کردن برات باشه و تو زندگی هر انچه که من و پدر از عهده مون بر می اد بتونیم برای تو خواهرت انجام بدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
26 خرداد 91 20:18
قدم نورسیده مبارک باشه


مرسی از شما