اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

عکسهای آتلیه

1391/10/17 9:08
نویسنده : حمید و شادی
669 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم غول آلودگی ول کن مردم تهران نیست و ما همچنان درگیر این جریان هستیم هرچند که بچه ها 3 روز تعطیل شدن ولی مگه میشه با تعطیلی صورت مسیله به این پررنگی رو پاک کرد خوب البته اینجا ایرانه و توقع بیجا نمیشه از هیچ احدی بخصوص مسیولان محترم داشت

بگذریم از آلودگی که بدتر فکرمون رو هم آلوده می کنه .

پریا خوشگل منم با وجودیکه روز اول آنچنان از تعطیلی خوشحال نشده بود ولی امروز که باید می رفت می گفت نمیشد امروز رو هم تعطیل می کردن نمی دونم چرا ما آدما تو هر سن و سال و موقعیتی که باشیم عاشق تعطیلی هستیم البته این چند روز پریا گل ما حسابی سرش گرم بود و همش به مهمونی بود

آریای ناز منم که تو 9 ماهگی وارد شد حالا دیگه برای خودش تو چهار دست و پا رفتن استاد شده دستش رو هم به همه جامی گیره و می ایسته این مرحله بچه داری سخته چون بچه ها آنقدری کنترل ندارن و در یک لحظه می افتن بخاطر همین هم نمیشه ازشون چشم برداشت منم حسابی کارم زیاد شده و به قول معروف در بچه داری غرق شدم.

دو هفته پیش بچه ها رو بردیم آتلیه سها و برای یادگار از این سن ازشون عکسهای خوشگلی انداختیم که امروز ضمیمه مطالبم می کنم ایشالا جفتشون روزی برای عروسی و دامادیشون برن آ تلیه و عکس بندازن خوشی و شاد بودن شما جیگرای من آرزوی قلبی من و باباست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه های الناجون و سلاله جون
17 دی 91 11:07
سلام هزارماشالا خیلی ناز شدن، اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم، مرسی
خاله شیما
17 دی 91 15:03
وایییییییییی قربونتون برم عروسکای من چقدر عکساتون محشرن خودتونم خوشگل و خوردنی بوس بوس
نیم وجبی
24 دی 91 15:59
خیلی عکسای قشنگین چه دست گلهایی ماشالله