اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

شیطونی های کودکانه

1391/11/3 16:16
نویسنده : حمید و شادی
497 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها سرم خیلی شلوغه راستش یه روزایی به خودم می ام و می بینم وقت نکردم حتی یه دقیقه به خودم برسم ماشالا اریا مثل یه موش کوچولو یهو غیبش می زنه ومی بینی یه گوشه کنار خونه برای خودش مشغول شیطونیه الانم سن خطرناکیه و نمیشه ازش غافل شد

خلاصه اندر احوالات ما بد جور درگیر روزمرگی هستم پریا گل منم که مشغول مدرسه است یه وقتایی واقعا مواظب داداشش هم هست البته یه وقتایی که حال و حوصله داشته باشه منم که کمتر می رسم باهاش بازی کنم و اکثر وقتها سر گرم آقا کوچولو هستم

سر غذا خوردن اریا هم که آقا دوست داره از غذای ما بخوره و تازگی محل سوپش که نمی زاره خلاصه داستانی داریم با ایشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گرل
3 بهمن 91 16:48
سلام گلم اگر دوس داری واسه کوچولوت تقویم یا قالب وبلاگ سفارش بدی بیا وبلاگم نمونه کارامو ببین
مامان کوثری
3 بهمن 91 18:34
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه