اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

مطلبی برای دل خودم

1391/11/16 9:02
نویسنده : حمید و شادی
325 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم امروز که این مطلب رو می نگارم کاملا احساس خستگی می کنم خستگی روحی دلم می خواد فقط یک هفته مال خود خودم باشم بی هیچ دغدغه و فکری

پریا این روزا خیلی بدقلق شده سر هر موضوع هیچ و پوچی گیر میده و شروع می کنه به گریه و قیل و قال همه فکر می کردیم شاید طالب محبت بیشتری از جانب منه ولی هر جور باهاش تا می کنم اون از یه در دیگه وارد میشه بخصوص خیلی حساسم که آریا ازش الگو برداری غلط نکنه خلاصه یه وقتایی کاسه صبرم از دستش لبریز میشه

اما اریا که درست یک ماه میشه که حاضر نیست لب به هیچی بخصوص غذاهایی که مورد علاقه اش بود بزنه و لبا رو قفل می کنه منم که از سر پریا از این حالتا متنفرم خلاصه که از سوپ به غذاهای جامد رو آوردم ولی اونم در حد دو نهایت سه قاشقه من متعجبم از بچه ای که انقدر با اشتها می خورد من برای اینکه زیادیش نشه ته کاسه رو هیچ وقت بهش نمی دادم نمی دونم دوره استقلالش شروع شده یا بچه رو چشم زدن البته بترکه چشم هرچی ادم حسود و بخیله که بالاخره دور و بر ادم کم نیستن

خلاصه که خسته ام خدایا صبر و حوصله منوتو بچه داری هزاران بار بیشتر کن کمکم کن از این مرحله زندگی سربلند بیرون بیام

دلم می خواد مادر کافی نباشم نه یه مادر کامل که با اصول روانشناسی منافات داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیما
16 بهمن 91 12:05
الهی قربون تو مادر نمونه بشم. بوس بوس ..صبور باش خواهری این نیز بگذرد....سر غذا خوردن بچه هم اصلا حرص و جوش نخور تو که در این زمینه تجربه داری خواهر عزیزتر از جونم
مامان حسنا
19 بهمن 91 13:50
عزیزم خودتو ناراحت نکن درست میشه


ممنونم دوست خوبم
مامان حسنا
19 بهمن 91 13:50
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان محمد طاها
19 بهمن 91 17:33
من که فقط یه بجه دارم بعضی وقتا واقعا کم میارم چه برسه به 2تا..خدا کمکت میکنه گلم..فقط باید آروم بود..


متشکرم از دلگرمیتون
بهاره مامان محمد طه
21 بهمن 91 9:02
سلام عزيزم توكل كن به خدا مي دونم واقعاً‌سخته ولي به قول بچه ها اين نيز بگذرد.
الان يك هفته اي مي شه كه محمد طه هم همين طور شده ميل زيادي به غذا نداره من سعي مي كنم با بازي كردن يه قاشق يه قاشق بهش غذا بدم خدا به هممون صبر بده .

راستي عزيزم من شما رو لينك كردم اگر دوست داشتي شما هم لينك كنيد.


سلام ممنونم که ما سر زدید با افتخار شما رو لینکمیکنم