اریااریا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

دختر 7 ساله من

1392/7/21 10:18
نویسنده : حمید و شادی
423 بازدید
اشتراک گذاری

پریای ناز من این بار این مطلب هم اختصاص کامل به تو عزیزم داره دختر ٧ ساله من ١٥ مهر روز تولدت روزیه که خدا یه گل از اسمون برای من و بابا فرستاد گلمون داره رشد می کنه و حالا به اندازه ٧ سال بزرگ شده

دختر نازم خدا رو هزاران بار بخاطر وجود نازنینت شکر می کنم که گرمابخش خونمونی عزیزم

و باز هم شکر که خدا انچه رو که من و بابا همیشه دوست داشتیم داشته باشیم بهمون داداه یعنی یه دختر خوبی مثل تو و خدا رو شکر که حالا خداوند طعم دختر داشتن و پسر داشتن رو هر دو رو به ما چشونده

برات بهترینها رو از خدا می خوام و بدون مامان شادی همیشه دعاگوت دختر قشنگم احتمالا تا اخر سال دیگه می تونی نوشته های مامان رو خودت بخونی و سواد دار شدی پس بدون اندازه ستاره های اسمون دوستت دارم

تولدت رو با چند روز تاخیر ١٩ مهر با حضور خاله هاوعموها و پدر بزرگ مادر بزرگا برگزار کردیم و همگی حسابی برات زحمت کشیده بودن که دست همگی درد نکنه گذاشتن عکسم ایراد کوچولویی داره که در صورت برطرف شدن حتما عکساتونو می گذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتا-آرتین
25 مهر 92 8:53
تولدت مبارک عزیز دلم
ایشالله مامان و بابا عروس شدنت رو ببینند گلم



مرسی از لطفتون ممنون
یه دوست
3 آبان 92 14:35
زیباست پیروز و پایدار باشین