اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

دخترم برگ گلم

1391/4/11 15:20
نویسنده : حمید و شادی
445 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم برگ گلم فرشته اسمانی من وقتی عکسهاتو نگاه می کنم اصلا گذر زمان رو متوجه نمی شم انگار روز و ساعت برای من ایستاده وقتی می بینم چه زود داری وارد 6 سالگی می شی از خودم می پرسم کی این دختر کوچولو ی من به این سن رسید که من متوجه نشدم عزیزم لحظه لحظه با تو بودن رو دوست دارم  احساس عجیبی دارم غیر قابل وصف فقط اشک در چشمم جمع می شود گاهی فکر می کنم هنوز همون دختر دانشجو ی دیروزم با هزار پر شروشوریهای خاص اون دوران ولی بعد که کمی تامل می کنم می بینم نه چقدر از اون دوران دور شدم حالا مامان دو تا گلم که نور دیده ام هستم و همسر مردی که عاشقانه دوستش دارم هر لحظه برای همتون بهترینها رو می خوام و خداوند رو بخاطر موهبتهاش سپاسگذارم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
11 تیر 91 15:42
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان محمد طه
13 تیر 91 9:19
سلام.از اینکه به ما سایت ما سر زدید ممنونم..هزار ماشالله چه بچه های خوشگلی.ان شالله سایتون همیشه رو سرشون باشه.


مرسی مامان مهربون خدا گل شما رو هم حفظ کنه متشکرم که به ما سر زدید