اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

پایان تیر ماه

1391/4/30 18:27
نویسنده : حمید و شادی
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام اولین ماه تابستون هم مثل برق و باد داره می گذره و فقط یه روز از اونو در پیش داریم به همین زودی یک ماه از تعطیلات پریا گلی من تموم شد البته خودش برای پیش دبستانی رفتن روز شماری می کنه البته این به منم حس خوبی میده درست مانند اینکه بخوام منم دوباره مدرسه این احساس رو سر تولد اریا هم داشتم و دارم چون واقعا فکر می کنم یه مامان جوون و 20 ساله شدم

و از این حس خودم لذت می برم چون منم دوباره تمام مراحلی رو که برای پریا سپری کردم پابه پای آریا هم باید سپری کنم و از خدا می خوام که این بار خطاهای دفعه قبل که ناشی از کم تجربگیم بوده رو تکرار نکنم و مامان کافی باشم نه یه   مامان کامل

امروز رو که در واقع اخرین روز ماه شعبان بود دسته جمعی رفتیم باغ پردیس و بخصوص به پریا که خیلی خوش گذشت و از فردا ماه رمضان رو در پیش داریم  و امیدوارم این ماه پر از خیر و برکت برای همه وهمچنین  خانواده ما باشه چرا که درهای رحمت خداوند تو این ماه بروی بندگانش بازه .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)