اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

اولین سفر آریا

1391/5/18 16:36
نویسنده : حمید و شادی
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام پسرک من امروز 18 مرداد 91 صد روزه شد گل من الهی صد ساله بشی قربونت برم

در این هفته اولین سفر پسر کم به شمال رو داشتیم که واقعا آقا بود البته دلم می خواست مثل پریا اولین سفر ببریمش پابوس امام رضا اما خوب فعلا قسمت نشد و امیدوارم به همین زودیا امام رضا ما رو بطلبه خلاصه جونم براتون بگه سفر 3 روزه کوتاهی بود ولی برای هممون خوب بود چون هم آب و هوایی عوض کردیم و هم اینکه با خاله ها و مامانی و بابایی بودیم بخاطر همین به هممون خیلی خوش گذشت

این اولین سفر بعد زایمان من هم بود راستش منم با وجودیکه همش فکر می کردم با بچه ممکنه خیلی سخت بگذره اما به این سفر نیاز داشتم و خوشحالم و خدا رو شاکرم که آریا جونم اصلا ما رو اذیت نکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد طه
21 مرداد 91 16:50
سلام
آفرین به این گل پسر که توی سفر پسر خوبی بوده و مامانی رو اذیت نکرده


سلام خاله اره خیلی پسر خوبی بود محمد طه را ببوسید مرسی به ما سر زدین
مامان سویل
26 مرداد 91 11:13
سلام.خیلی ممنونم که به فکرمون بودید روی گل دختراتونو عوض من