اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

سخنان پند آموز

1391/6/18 9:21
نویسنده : حمید و شادی
293 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا آنگونه زنده ام بدار که

نشکند دلی از زنده بودنم

وانگونه بمیرانم که

به وجد نیاید کسی از نبودنم

در زندگی یاد گرفتم

1-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند

2- با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند

3- از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود

4- تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح بدهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
19 شهریور 91 0:54
سلام ...
عکسا و قاشون خیلی خوشمل بود عزیزم...
بووووووووووووووووس
واقعا چقدر مطلبت قشنگه



سلام ممنون از شما که به ما سر می زنید
الهام مامان آوینا
30 شهریور 91 1:24
خیلی جالب بود عزیزم. این مطلبتون را با اجازه اتون می گذارم تو وبلاگم...


خواهش می کنم دوست من خوشحال می شم