اریااریا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دو هدیه خداوند پریا و آریا

نظرات (4)

الهام مامان آوینا
30 شهریور 91 1:21
ممنونم عزیزم از نظرتون راجع به سوالم. ببخشید من یه سوال خصوصی دارم. این که اگر فرزند اول دختر باشه فاصلهی سنی بچه ها به نظر شما چند سال بهتره؟ من این احساس را دارم که دخترها اذیت و شیطنت و حسودیشان نسبت به بچه دوم کمتر از پسر ها ست . به نظر تون این فکرم درسته؟ با توجه به تجربه اتون؟
الهام مامان آوینا
30 شهریور 91 23:51
ممنونم عزیزم. باز هم به ما سر بزنید و با نظراتتون ما را خوشحال کنید...


حتما دوست من شما هم به ما سر بزنید
مامان مریم
31 شهریور 91 14:33
سلام خاله خدا بچه ها تون رو نگه داره . اگه میشه به ما هم سر بزنید دیگه به روز شدیم .آخه مامانیم شبها بیدار موند و تا 5 صبح واسم می نوشت.خوشحال می شم بیاین.راستی دو تا دختر دایی دو قلو دارم آدرسشون www.sara_sana.niniweblog.com
به اونام سر بزنید ممنون.


حتما عزیزم بازم پیش ما بیاین
مامان امیر مهدی
4 مهر 91 15:44
سلام ممنونم از اینکه به وبلاگ امیر مهدی اومدین از خدا می خوام دو گل زندگیتون همیشه و همه جا سربلند و سرفراز باشند .


سلام ممنونم که به ما سر زدید و متشکر از محبتتون